Bodaborg!

Var hemma från skolan idag:/ hatar att vara hemma, finns ju ändå ingenting att göra när man är sjuk. Jo ligga framför tv:n heeela dagen. Känner mig ändå bättre idag än vad jag gjorde igår! Hojja!
Tom skrev ett sms till mig idag, och frågade om vi inte kunde se en mysrulle! hade varit trevligt, får se vad mamma säger. hon kommer väl att flippa ut. men som sagt, jag är 18:) nä nu lät jag precis som en liten tjej i trotsåldern! haha

Imorrn är det som sagt Bodaborg. 15 pers tror jag vi blir! FAN vad kul. Hoppas bara jag inte är jätte sjuk så jag kan vara med!:) längtar!

Min älskade mentor ringde och väckte mig idag halv 2. Hon är så förbannat söt! Hon skulle ringa och berätta om praktikplatsen, oh sen sa hon att jag absolut inte fick komma till skolan i morgon för att hon tyckte att jag skulle stanna hemma och vila upp mig. men vi får se hur jag gör!

Jag vill bli filmstjärna och leva flått. Tjäna massa pengar, ha en som springer efter mig och plockar upp och gör allt jag säger! Jag vill bli KÄND. Vara med på Tv, bli berömd:) hahaha!:) Vilken dröm!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0