Borta bra...

men hemma BÄST! helt klart. Kom hem från stockholm igår. Har varit där med Tom Ev & Axel, okej vi ska ju då inte glömma Dennis som kom på besök onsdag/Tosdag!:)
Var jätte trevligt där borta.
Åkte karuseller i massor, lite alkohol var även inblandat. Och mkt annat!
Resan hem var ett helvete! Sitta i en bil i 10 timmar är ingenting jag gör om igen säger jag bara!:) Så nu idag är man så där lämpligt öm i hela kroppen. Vill helst av allt bara gå & lägga mig i sängen och dö. men inte går ju de, eftersom att jag måste skruva i hop en sängram och lite smått & gott!=D

Idag får vi se vad som händer. Pratade för ett tag sen med Ev. Kanske blir att vara med hon & anna, beror på.
Sen i morgon blir det mest troligt att fira johan eftersom att han fyllt 18 år!=D

jaja, nu måste jag återgå till "arbetet" haha;D

sweeet!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0