Fredag!

sitter här på jobbet har rast för tillfället till halv 4. Sen är det bara att sätta igång igen! Börjar bli lite less nu.
Känna fan förjävligt att jobba en hel helt och sen veta att alla kompisar är ledig och får göra en massa roliga saker. Jag vill ju också!;(
Men som sagt så har jag bara 5 arbetsdagar kvar sen behöver jag inte jobba mera. och det känns förjävligt skönt att veta det.

Mina 2 dagars ledighet har varit svinbra! for och solade på havs med syrran & ev. Sen kom Dennis, Tim & Tommy.-
Har även varit i böle och solat på nån liten "ö" av nå slag med samma människor. Dom körde på vattnet men jag, ev & Robin satt å soola och kollade på istället.
Sen har vi då även suttit och babbla på hos Dennis några stycken. Trevligt trevligt:)
Tycker faktiskt att det är gode trevligt med några nya folk som man kan umgås med.
Snälla grabbar alltså!;)

Nåväl, kanske inte ska sitta här och skriva på datorn. jag vet ju som inte om man får det eller inte. haha. så jag tror jag slutar nu innan någon säger åt mig.
Ska ringa Ev nu;)

Kommentarer
Postat av: Jess

HAJ! SPÄCKHUGGARE!

2008-08-01 @ 14:56:15
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0