Jakt!;D

Igår for vi ett gäng brudar till nodo. Satt där och snackade enbart skit!:) Har aldrig skrattat så gott i mitt liv tror jag nästan. Sen for jag, Pilla & Syrran och skulle stjutsa hem Ev. Påvägen hem från henne så hade vi den såkallade paddjakten. Alltså från Ev till mig är det drygt 6 km, så på 6 km hittade vi 45 paddor hoppandes på vägen. Körde typ 25 för att hinna se dom.
Förbannat så söta dom är när dom försöker skynda sig över vägen för att inte bli påkörda.
Självklart körde jag ju inte över dom! Hade inte samvete för att kunna göra det. Dom små liven!;)

2 dagen i skolan. VILKET HELVETE! Orkade inte med dom 2 sista lektionerna så jag tog 2 bussen hem. La mig på soffan och där slocknade jag direkt.
Ev har ring mig. Ska ringa upp henne på ett tag, Blir nog att hitta på någonting. börjar ju ändå halv 12 i morgon så...

Till helgen blir det mest troligt bodaborg jag hoppas på en trevlig kväll där:) Sen jobbar man lördag mellan 11 & 16. Sen bär det av hem för att fräsha upp sig lite för att senare dra sig mot Eg som fyller 18 år!:)

Åsså den där förbannade praktiken som vi ska ha nu i 7 veckor. Vill INTE! men blev som ändå mer taggad när jag & anna fick vara på samma ställe. Blir ett psyke i öjebyn. Inte nu där alla GALNINGAR är. men typ ett rehabställe osv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0