Myskväll!

Det är förjävligt att inte ha någon röst. Kan inte ens sjunga till en så förbannat bra låt som jag lyssnar på just nu. Det är galet, jag vill bara skriiiika men det går inte. vilket helvete. det värsta jag vet är ju att inte kunna prata. typ det enda jag gör känns det som. en liten surris kan man väl kalla mig?
Nåväl, Ikväll blir det myspys, får väl se vad man gör. Kan ju som inte göra ett piss måste ju ta det lugnt. Bara sitta rakt upp och ned.

Akon - Dangerous!
Månadens låt;)


Kan lyssna på den dag ut & dag in utan att bli less den. Snacka om en låt man verkliten kan nöta utan att den bli dålig. Det finns ju egentligen så många låtar man tycker är bra. men jag är ju av den sorten att jag orkar inet lyssna på alla bra låtar samtidigt. utan först nöter jag ut en bra sen får det bara flyta på sådär ni vet;)

Men nu sitter jag bara här och skriver för att jag har så lite att göra- och då blir det inte ens kul att läsa det jag skriver. så jag börjar fundera på att sluta skriva och göra nå annat.
Kanske läsa andras bloggar!;D det är ju alltid lika spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0