Röda korset!

Jag & Anna har då varit på ett möte med röda korset idag från kl 9 i morse till nu. Har varit dötrist! bara suttit och lyssnat. Gjort nå grupparb och sett film. var ju bara 50+ are där. Men nu är det då över. Eller ja, en liten kul grej var det ju
Bengt som han då hette. han var ju som lite underhållande, var kanske 54 år. Käkade snor och var allmänt fjantig. Tror faktiskt att han var lite ni vet "borta"

Tyra: Man kan rädda grisar genom att göra hjärt & lungräddning på dom.- Det borde alla bönder lära sig.
Bengt: Vadå? vem vill göra mun mot mun metoden med en gris? haha. Då tar jag hellre en cykelpump! (jätte kul - not)

Bengt: Vet du vad jag satt och såg igår kväll, Shrek, förjävligt bra film!
Anna: Jaha okej!
Bengt: Å en film som också är bra det är ju råttatouille, Du vet när den där råttan cyklar in i bilen! HAHA
Ja, ni hör ju. Gubben med den sämsta humorn någonsin dock!

Nåväl, ska hoppa i duschen, sen bege mig till ida. Hon ska färga mitt hår ikväll. Sen blir det att vara med Ev- börjar ju dock 1 i morrn typ!

MIN RÖST ÄR TILLBAKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0