Träningsvärk!=/

& det vill jag lova. Var ju då som sagt på bodaborg igår. Gick ändå bra. Fick 8 stämplar, varav en som jag gjorde med Syrran och Ev. Eftersom att dom andra inte orkade göra den. Tråkigt bara att Syrrans lag vann. Dom bestod då av Ev, Dennis, Syrran & Tomas. Men mitt lag kom då faktiskt på en andra plats. Jag , Tom & Tommy :)
Idag kan jag inte prata alls. Min röst är borta-
Haha ingen hör mig typ när jag pratar. Som i morse, då ringde det nån och frågade efter mamma. Det var som lite pinsamt! men det kom ju fram några små ynka ord tillslut, efter en lång och plågsam ansträngning vill säga.

Idag var det tänkt att jag skulle till Eg och vara hos henne eftersom att hon har fyllt 18 år. Men jag känner att jag inte orkar fara dit eftersom att jag inte ens kan prata med någon, inte så kul att sitta där och bara titta. Men vi får väl se om rösten blir bättre så far jag..

Sitter och funderar över vad jag ska göra av med mina pengar på. Jag vill ju ha ev Tv. så det blir nog att köpa en sån. Även en mp3. Sen far väl resten på kläder och annat småtjafs!:)

Jag vet som inte rikigt, är det på riktigt eller vad handlar detta om?
Vad ska man ta det som?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0