alla festar, men inte vi!;)

Ledig ända fram till på Söndag. Förutom att man ska vara typ funktionär på lördag när dom har den här rallytävlingen här i sikfors. Imorgon blir det då iallfall att vara med den efterlängtade Ev! Känns som år & dagar sen man var med henne sist. sitter då i sikfors nu. Alla festar men inte VI!:) Tänkte att vi sparar oss till på måndag när vi far till krono. Eller Petrus ville festa idag, men då sa jag att han inte fick eftersom att jag nu har kommit hit. Känns onödigt att fara hem. Bensinkostnader!
Men det verkar då inte han förstå, Han säger istället till alla som ringer " Nä, jag får inte festa för Jessica" Snällt, jo jätte!

Ska gå & se nån film nu var det väl som tänk. Sen får vi väl se om man kankse rent utav går och lägger sig. Mitt humör är inte på topp och då brukar jag vilja gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0