Anna/Skolan/Petrus/SOVA!

som sagt blev en tidig kväll igår. La mig i sängen typ halv 11. Och sen sov jag fram till kvart över 10 sen kom Anna och hämtade mig och så for vi till skolan. När vi kommer hit och ska ha projektarb så är inte våran lärare här, han skulle komma senare så vi sket i lektionen och gick och åt istället. Satt i fiket med Petrus och hans klasskompisar typ. Men nu sitter man återigen här och gör ingenting.
Idag blir det att Petrus kommer till mig, ska vara med Tom & Ev. Myspys! Får väl se om vi kanske far och gör nå senare det återstår att se. Har servering av frukost här i morgon på freja., Kom och köp! 10 kr, är hur mycket ni vill! Så vi ska vara här halv 8 i morgon, fram till kl 10 sen har vi möte. Och efter det får man fara hem och sova igen. Eftersom att vi egentligen var lediga i morgon som alla andra onsdagar! Men nog ställ man upp nog. SNäll som man är!:)

Vilken kommentar alltså. såg vad du skrev. Du ser ju dock ut som en även utan utklädnad!;)

Babe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0