Bäbisarna!

Ja nu sitter man hos Pernilla. Vi har nyss gjort klart vårat pepparkakshus. Blev INTE snyggt kan jag säga. hahaha, att man ska vara så klumpig, men det är typiskt mig. Var tänkt att göra knäck också, men det orkade vi inte. Ja just ja, syrran kom och hjälpte oss med huset också. Eftersom att det första råkade vi he sönder så vi for och köpte ett nytt.
Vi funderar på att dra till nodo och sitta där och surra, är som bra när man inte vet vad man ska göra en veckodag. Eller så kanske det blir handboll kl 8. Då kanske Ev och Tom också är sugen!

Nåh, kissebäbisarna är ju så söta, man vill bara äta upp dom!:)
Imorgon äre bara fara och jobba. Jag som hade tänkt att jag & Petrus kunde fara till mormor och baka lussebullar. Men efter jag hade pratat med mormor så kom jag ju på att det inte går. Får väl se om man ens är med peppe i morrn då., tror inte han orkar vara hos mig när jag jobbar. Men jag behöver ju pengar så klart jag tackar jag istället för att inte få pengar och vara med han som jag ändå kan vara med när jag vill!
ÄNTLIGEN har petrus sin skoter klart, eller snart! han skulle ju få köpa en matta av anton! SMID.

21 dagar kvar tills tomten kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0