Balklänning!

Sitter just nu hos Ida. Vi har sett hockeyn, Luleå/Skeå. Luleå vann, vilket jag inte tyckte om. Tycker ju som om Skeå bättre men jaja, dom hade väl en dålig dag helt enkelt. Har fikat nå jätte goda saffransbullar och kaffe mumms.. Och nu sitter jag och väntar på att få fara hem typ. Men Ida klipper johan just nu så det lär väl ta ett tag till. Annars har vi inte gjort så mycket ikväll. Surrat på som vanligt. Får väl se om man får sällskap i morgon. Hade varit jätte trevligt, men som sagt så måste ju skotern fixas så det blir väl kanske inte av i morgon heller. Inte för att jag nu dör om jag inte får vara med han, men man har som ett slags beroende av varandra. Spec när det gäller att sova. Känns så tomt utan han brevid mig kan sova sååå mycket bättre när han är med. Men inatt blir det en natt utan honom, får väl se hur det kommer att gå. Till helgen blir det ju mest troligt fest med Lisa & Matte och dom, dom tyckte att vi skulle styra upp någonting. Sen ska även Tom & Ev kanske hänga med. Mycket trevligt, Hoppas jag då på iallfall!:> Beror på som sagt. Men vi skulle höras av senare under veckan. Har så fan inte nå pengar! Och jag tror inte mamma vill låna ut pengar till mig som sen ska gå till alkohol. men då får jag väl ta ut från mina jävla fonder. hahaha, vilket inte är så bra, men jag skiter i!

Just ja, jag har ju fan varit och provat balklänningar idag. Blev så fäst vid 2 st. En turkos & en brun. AH så svårt val. båda vad ju verkligen fina.
Nu har mina fingrar skrivkramp, dags att sluta!

Jag älskar dig Petrus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0