Brr..

Vaknade nyss upp. Vill fortsätta sova men nu går det inte, hade en dröm jag ville fortsätta drömma. Klockan är typ halv 12, ingen i huset. Vart är alla? Jo pilla & Pontus ligger och sover, men dom andra då. Jag är så ensam ju. Funderar på om man ska ta och göra sig klar och sen fara in till stan en sväng. Men jag känner egentligen att jag inte har någon ork till det!
Och vi får inte heller titta på tv eftersom att hundvalpen har bitit på kablen. Pucko! Så det finns ju fan ingenting att göra förutom att sitta här, dricka lite kaffe och sen lägga sig i sängen igen. Se nån film eller så?

Pilla frågade mig igår om jag vill följa med till hennes mormor och baka julgodis. Dom ska tydligen vara där alla tjejer och baka och mysa på. Det låter faktiskt riktigt mysigt. Så jag tror det blir att hänga med dig;) Då får man ju faktiskt smaka också! hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0