Bullens korv/Petrus/mys!

Ja då var man klar hos farmor! Fan vad jag älskar min söta farmor, visade bilen på klänningen. Det första hon sa vad " Oj shit, detta kommer bli svårt, men nog ska du se att vi klarar detta!" SÖT ELLER VAD?
Ja så nu sitter man hemma, har även varit och handlat. Bullens korv. gott! Petrus ringde mig nyss, han kommer hit. Han skulle åka med Bea & Tim. Kanske blir att vara med dom ikväll, och någon annan såklart om dom vill. Jag sitter hela tiden och tänker på hur skönt det ska bli att ta studenten, och hur pinsamt det kommer att vara att gå balen, fast ändå kul! Petrus ska ju gå med mig, men då ska han gå sin bal med cilla nästa år. Men klart man vill gå med sin pojkvän. Nog ställer han upp. Hoppas jag då.

Såhär kommer då min klänning mest troligt att se ut;) Jag älskar den!


Fast jag är även sugen på den här:

Kommentarer
Postat av: Emma

Den turkosa var skit snygg :)

2008-12-10 @ 16:50:22
URL: http://mjaaou.blogg.se/
Postat av: bea

woooow ! klänningarna var skifina ! :)

2008-12-11 @ 14:37:50
URL: http://beatricenilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0