En natt utan dig!

Kom nyss hem från Anna. Har varit där och surrat på med Öhman, Tom, Ev & Mallan. Sen fikade vi nå gofika må jag säga. Blev en tidig hemgång, men ändå bra för jag är så himla trött! Funderar på att gå & sova redan nu. Men då missar man väl nå bra på tv såklart.

Åh, skönt med sovmorgon i morrn, + att vi ska ju julpyssla i hela 75 minuter i morgon. sånt tycker jag om!:) Men jag har dock inte så bra fantasi så det brukar inte bli så fina kort. Men i morgon ska jag verkligen anstränga mig till 2 kort iallfall. Och det är ju såklart ett till Ev & ett till Petrus hade jag tänkt.

Och Tack snälla söta Anna som kan komma och hämta mig i morgon här hemma, eftersom att min bil står TOM, vill säga ingen bensin!=/ fruktansvärt! Mamma & pappa vill inte ge mig mer så då blir det desto svårare att köra bil också. haha
Petrus kom inte idag, men han skulle komma i morgon så då hade jag, han, Ev & Tom tänk vara med varandra! Mysa, och göra någonting tillsammans!

Du är allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0