Frukost , fjortisar, tankar!

Kom nyss hem från skolan. Hade frukosten i morse, blev inte alls så mycket sålt. Men lite pengar fick vi in iallfall!:> Väntar på att Anna ska komma hit. Är själv i hela huset, mamma & pappa har farit till Luleå. Idag får vi se vad som händer. Vara med Anna iallfall!

Satt även och tänkte för mig själv. Vänner? Ja, klart jag har vänner jag verkligen älskar. Men tänk alla man trodde var ens vänner. Fick ju då även höra idag av en att vissa personer hellre umgås med småfjortisar än oss. (Våra vänner alltså) Eftersom att dom tycker vi är så falska! Hur kan man säga så? Dom har ju inte precis visat nått sånt tecken. menmen.. Jag skiter i. Gör vad fan ni vill, men kom förfan inte till mig sen och låtsas som att ingenting har hänt! ånej.

Igår var jag & Petrus med ev & Tom. Vi drog iväg med skotrarna till Vitsjön, satt där och grillade sen for vi hem till mig och gjorde upp en eld i våran eldstad och grillade pinnbröd och surrade! Trevligt!

Tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0