Grå klänning?

Kom nydligen hem. Ska hoppa in i duschen och börja göra mig klar. Det är ju nämnligen så att jag ska iväg till lollo på fest. Ska fara och plocka upp henne på hennes jobb sen bege oss in mot stan och köpa alkohol osv. Sen blir det att festa loss hos henne hela kvällen. Är dock inte taggad på utgång men det lär det säkert blir ändå. Får väl se om det kommer någon mer till henne också. Tim var sugen. Nä men får se!
Vet dock inte vad jag ska ha på mig för kläder men syrran kommer ju snart hem så kanske hon kan hjälpa mig lite. Har dock en klänning (Syrrans) en grå, kanske man kan ha den måste höra med henne först!

Är dock pank, vettefan hur man ska klara av december månad. Men det återstår att se;) Ska inte sitta här mer. Måste börja göra mig klar.

Jepp Petrus, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0