IDIOTISKA MÄNNISKOR!

Stannade som sagt hemma idag. Orkade inte fara på skolan. Såg nyss en riktigt bra film. Trade! Fy inni helvete så sur jag blir på vissa människor. Hur kan man kidnappa små flickor och sälja dem till snuskiga gamla män som inte får sig annat än med våld? Förbannat också, dom borde få jävla stryk. TORTERAS jävlat säkert! Och det som är, är ju att det pågår ju än idag. Dom små liven alltså, nog ska man vara glad över det liv man själv lever..

Ska snart sätta mig och käka nå mat. Sen blir det väl att tigga lite bensinpengar av mor, och sen bege sig till Sikfors. Får väl se vad vi hittar på att göra idag,Peppeäng ska då iallfall sätta fast mattan på skotern! Kanske man kan vara till någon hjälp?


Jag älskar dig, vad som än händer så kommer jag ALLTID att göra det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0