ja, vad ska man säga!

Gårdagen var jätte trevlig. For till anna på förfest. Drack och spelade nå "sanning eller konsekvens". Var rätt mycket folk hos henne ändå. Trevligt! Sen när vi skulle in till stan så lämnade grabbarna oss och stack så jag ringde min pappa. Snäll som han är så kom han och hämtade mig, ev, Anna & Empa. Och där slutade min kväll vill jag lova!
Åksjuk som är jag är i fyllan, kan fan inte åka bil då alltså. Börja fan spy som en gris. Fick världens huvudvärk och det gjorde ju då inte saken bättre. pappa släppte av dom andra brudarna på statt och själv åkte jag hemåt! Hemma blev inte heller någon höjdare, sprang in på toan gjorde mitt där. sen gick jag och la mig, då kom mamma med en hink, spydde i morse! & idag mår jag inte bra alls. Min mage och min skalle, hojja! + att jag har en jävla träningverk i hela kroppen sen bodypumpen igår på skolan! helvete vad jobbigt alltså.
Mamma håller på med maten och syrran,Johan & Petrus ligger i tvrummet och latar sig. Det blir en mysmiddag idag. potatisgratäng med lövbit och god sallad. Mumms,
Sen ikväll blir det dock att ta det lugnt. Ska ringa till Pilla för vi pratade igår om att fara och vara med hon & Pontus, dom kanske kan komma hit. Sen får vi väl se om det blir att vara med någon annan också. Grabbarna pratade dock om att fara på valls och åka bobb. Känner inte suget, men jag kan ju alltid kolla på!;)

Nu ska jag gå och gulla med min babe & Vänta på att maten ska bli klar.
Jag älskar dig Peppeäng!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0