Jag har alltid rätt.

Nu är det söndag. Igår var vi och körd skoter, är gode så lemmen nu idag. Sen for vi vidare vill Tom. Hade inte mycket att göra så vi började med " Sanning eller konsekvens" Men en värre verison. Jag fick ex, suga på Johans armhår, Käka  Johans snor mm. Men jag ville ju vinna, Själv tycker jag inte att det är så äckligt som andra tycker! Grabbarna Johan, Petrus Tom fick också göra rätt vidriga saker. Men man kan då säga att sjävlaste paret vann eftersom att  johan och dom drog sig ur senare ur leken.
Sen in till stan, öhman var sugen på en burgare. Och sen vaer vi väl hemma ca havl 3 någon gång. Och idag blir det att göra ingenting. Är hungrig så jag ska äta nå frulle och sen ska vi städa mitt rum. Sen tror jag nog att Petrus ska fara hem för jag började jobba i morgon och då vill han nog inte vara här,.

jag har ju rätt i det jag säger, du behöver inte säga nå annat!

Babe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0