Jobb!!

Igår gjorde vi inte ett piss. Eller jo,  jag & petrus for och hälsade på min kära kusin Erika som man inte har träffat på år & dar. Satt där och surrade, käkade godis och hade trevligt. Sen for vi hem, såg inside man och sen gick vi och la oss. Somnade typ 12. Sen var det bara kliva upp kvar över 6 i morse. Kan lova att det kändes tungt! Har jobbar 7-16.30 idag. Pengar! Sen i morrn är det samma tid förutom att jag har rapporten. Egentligen orkar jag fan inte jobba men hur annars ska man få sig dom där jävla pengarna som man behöver?
Peppe har varit hem=/ kommer kännas JÄTTE tomt utan han nu när man ska sova. Men jag får ju träffa han på julafton. Hade tänkt fara till han på kvällen efter jag har slutat jobba kl 9.
Ikväll blir det en hemma kväll. Är så jävla sliten, ska bara ligga framför tv och kolla! Kanske man somnar in för kvällen, om inte så blir det att vara snäll med mamma & pappa och följa med dom och julhandla!:) I love it!

Fyfan vad jag är lycklig över att jag har just DIG!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0