Julen på roknäsgården!

hej hopp! Ja jobbet var åt helvetes så stressigt. Är gud förbannad. När dom tar in en som ska jobba och sen kan inte personen ens klä av dom utan att hon måste be mig om hjälp. så man kan säga att jag har jobbat för 2 avdelningar känns det som. jag är helt slut i kroppen, kanske för att jag är så sur.

Nåväl, öppnade ju mina julklappar idag innan jag for till jobbet. Och det blev En bärbar dator, mixer, kalender, bok, pengar, brödrost osv. Så min jul är jag helt klart nöjd över. Förutom att jag missade hela julkvällen. Fick äta julmaten själv. Eller ja, petrus och jag åt. Klapparna öppnade vi dock tillsammans. Hoppas jag får en bättre jul nästa år iallfall.
Hade tänkt gå och lägga mig, börjar kl 7 i morgon. Och tänk! Jag längtar för en gångs skull till jobbet i morgon. Men det är nog bara för att jag vet att jag ska få jobba med Jessica Andersson,. Vi har jämt så kul tillsammans när vi jobbet. Allt flyter på så bra. Sen brukar det ju bli ett och annat "långsnack" för oss också, så man kan ju ibland glömma bort att man är där för att jobba. HAHA!

Nåväl, ska hoppa i säng nu så jag orkar upp i morgon. Tack mamma&pappa för mina fina julklappar, blev så nöjd!

Imorrn ska jag till Sikfors förövrigt!;) Ska spela lite guitarrhero fast med trummor. Dom hade ju fått det i julklapp bland annat!

JAG ÄLSKAR DIG ÖVER HELT MITT HJÄRTA PETRUS JOHANSSON!;)

Kommentarer
Postat av: Jess

Haha! Men sötfjärt. Ja nog blir det ju en och en annan rast för oss som har så mycket att surra om, haha ;)

2008-12-25 @ 12:13:30
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0