olala!;)

Ja vad ska man säga, hahaha. Tack Anna för att du störde "samtalet" mellan dem, du kan som det hära med att få folk att inse att det inte är någon ide. Nog för att du också tyckte att hon var hängig och var efter dig. Och det var ju bra att du sa det till Anna för annars hade hon nog inte kommit och "stört" när hon kom och ville prata! hahah
 
Igår var vi på Valls åkte bobb och satt vid elden. Sen for vi in till stan, käkade på sunes och sen for vi till clas och spelade biljard. fan det är ju kul! Sen åkte jag & Petrus med Ida och tomas hem. Var så trötta. Har varit vaken ett bra tag nu, ahr hunnit städa i rummet, tvätta en massa kläder medan petrus låg och sov. Jag & Mamma fick nyss upp han, och det var verkligen ingen lek! Men nu är han uppe duschad och fräsch! Och nu är det min tur^^

Idag blir det att fara och jobba, nu kl 4. VILL INTE! men det är ju pengar som behövs så man har inte så mycket till val. Sen blir det att fara hem direkt och sova eller nå. Vill helst sova med peppeäng men ger inte så mycket att fara till Sikfors kl 9 för att sova och sen fara till skolan. Men allt kan hända. Så förvänta er inte att jag är 100 % säker på att stanna hemma! haha

Älskar dig gubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0