Oroligt!

Jahapp, då kom man nyss hem från en jobbig kväll med alla gamlingar. Jobbade mina 5 timmar idag på Roknäsgården. Snacka om oroligt det har varit. Har stått i hela kvällen. Spring hit & spring dit! Men nu äntligen är man då hemma och får slappna av. Börjar veckan med tidig dag. Vettefan om man ens orkar. Funderar på att vara "sjuk" i morgon. För sen är man ju även ledig på onsdag. Skönt med 2 dagars ledighet i veckan. Ska ringa Anna och höra hur vi ska göra, för vi har ju projektarb. tillsammans! Nu ska jag sätta mig och se slutet på sanningens ögonblick, sen ska jag göra mig klar för sängen!

Natti Natti! ;)
Eller som min och petrus lilla "tävling"
Jessica - Godnatt
Petrus-Sov gott!
Den går alltså ut på att man inte får säga likadant. haha, det är en väääääldigt gammal "lek" som vi började köra lite smått typ -06 eller nå sånt. haha, barnsligt!;) Men jag skiter i!
Jag älskar dig babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0