Pengar rullar in som det ska, det går bra nu;)

Kom nyss hem från jobbet. Sliten krigare är just vad jag är! Jag är helt själv i huset, har ingen aning om vart alla tagit vägen. Rätt skönt faktiskt. Funderar på att ringa min babe och höra om han är klar med skotern. Var tänkt fest i morgon, men planerna har ändrats. Ev och dom ville in på statt och det tänker jag absolut INTE göra. Pallar it lägga ut 100 kr på någonting som jag vet kommer vara supertrist. Eller det vet jag ju inte, men jag känner det på mig. Så det blir att vara nykter i helgen, umgås med Petrus fredagen iallfall, mysigt!

Som sagt, hittade inte stanken igår. Den försvann! hm,

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0