sikfors/Rally/Skoter/uppgifter

helgen var helt perfekt! började hos Lollo. Hade jätte trevligt där mot slutet, sen for vi in till stan gick ut på pentan men där söt det balle! hela min kväll gick åt att snacka med folk och vara med Lollo på toaletten, sen helt plötsligt så var klockan 2. Drog på sunes käka ett litet lyx sen for jag & Peppe hem till Lollo och sov där. Bakis dagen efter, ohja! vi gjorde då gomaten iallfall, jag och lollo for och handlade så det blev laxfilé med bakad potatis och romsås, mumma! Sen for vi hem till mig för att packa mina kläder för att senare dra iväg mot Sikfors.
så nu sitter man här, igår gjorde vi ingenting. har nog aldrig haft en sån tråkig lördag som just igår. Idag klev vi upp kl 8 i morse, for på nå rallymöte och fick då testa. så det blir jag & matte G som står på en station, trevligt trevligt.
& nu då, ja sitter och är lite små butter. Tänker inte säga varför men jag är bara det, alla andra sitter och ser en film men jag var inte så sugen på att se den för den verkade inte alls vara nå bra. Så jag har suttit och gjort klart lite uppgifter som jag ligger efter i och nu sitter jag då här.
funderar på om man ska ta & gå och lägga sig eller nå, finns inte så mycket annat att göra!
Jooo, fan var kul det var idag. Jag & petrus for en sväng med hans skoter in till byn. SATE vad rädd jag var, hade inte nån hjälm på mig och han kör ju osm en dåre. Vi hann då fasta också, så nu har Peppe sträckt sig i ryggen MASSOR!
jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0