Skoter i massor!

Kom nydligen hem efter en lång skoter dag. Blev att fara i morse kring 11 tiden, For och grillade på nå skitställe sen for vi hem till Ev. Drack nå kaffe och käke nå bullom!:) Sen tog jag & petrus en beas & hans skoter hem till oss. dom for och käkade pizza. Men vi ska äta hemma, sen ska dom komma hit. Blir en mysig bastukväll hemma hos Tom. Ser verkligen fram emot detta.
Igår var vi också och körde, blev en kvällskörning. Drog upp till laxocka satt i kåtan och grilla. Blev tråkigt så vi drog ner mot svensbyn igen där vi träffade alla andra. sen for vi till vitsjön. Och det hände det grejjer och det vill jag lova- sen palla jag it va kvar så vi for hem och dom andra for till Ev. Vi hoppa i duschen för vi hade egetnligen tänkt fara dit. men självklart somnade vi. jag somnade till och med i min turban. men vaknade upp och tog av mig den sen. Men det var en skön kväll må jag säga, man var helt mör ikroppen nu i morse. Men det ska ju härdas som man säger!

Som jag luktar skoter nu, och som jag egentligen borde duscha, men bastun väntar!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0