tröttare finns inte..

Kom nyss hem från skolan typ. Hade nyss gympa och det sög för vi hade nå jävla lekar, och jag är en sån dålig förlorare att det inte är sant. Så jag presterade inte alla bra och det fick jag verkligen höra av min lärare. Han bara "Jessica, hade inte du VG i gympa A" haha, vi har ju B nu. Så jag ligger nog bara på ett litet G. men det skiter jag i, för jag orkar inte med skolan.. Jag skiter i helt enkelt! ska gå & lägga mig och vila en stund nu, sen får vi se om man orkar göra nå ikväll, om jag nu orkar så blir det nog att umgås med dom "gamla vanliga" får man säga så? ;)
Sen kanske Petrus också skulle komma. Beror på om han nu tar sig vill säga, är inte alls säkert. dom är ju inte så bra på att köra han, för jag ork då it fara till han iallfall! slut soppa!

Soppatorsk som det heter, visst Anna? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0