Peppeäng!;)

Kom nyss hem, har varit hos Tom. men jag orkade inte vara borta längre ikväll så jag & Petrus for hem. Vi hade tänkt hoppa i duschen nu, sen kanske slå på en film som vi kan ligga och titta på. Som det snart är nyår, fan vad kul! Försöker få med mig Anna dit också eftersom att det inte blev nå kåbban för henne. Tror hon nästan är på att hänga med alltså, får se!
haha alltså det slår aldrig fel, varje gång man får ett sms av Lisa så är hon i Sikfors, men då är jag & Petrus här. Vi hinner ju aldrig vara med varandra. Det är så typiskt! Jaja, någongång borde det ju passa in.

ska kika om det finns någon bra film att ladda ner nu!:)


Jag älskar dig P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0