Vilket ljud.

Vaknade för ett tag en. Har photoshopat alla bilder nu, så nu ska jag bara sitta på skolan i morgon och sätta in dom i powerpoint sen är mitt försenade arbete KLART. Planerna för idag är att fara till farmor och visa min balklänning jag vill ha, sen ska hon få sy den åt mig. Om hon kan, annars köper jag den. Känner bara att det inte är värt att köpa en klänning för 3000 kr om man ändå bara ska ha den 1 gång och när man har en farmor som kan allt. Den kommer nog blir precis som jag vill ha den. Sen ska jag ta bort lite annat smått här hemma, städa upp lite. vill som baka, men tror inte jag orkar idag. Sen kanske jag ska fara förbi anna en sväng och vara där. Och sen ska jag ringa Petrus och få han att komma hit!
Det är iskallt i vårat hus och jag fryser som fan! men nu tänker jag inte sätta här nå mer, utan nu ska jag börja röra på mig och göra mina sysslor så jag blir klar med det!:)
Tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0