05.34 ;))

Idag vaknade jag väääldigt tidigt. men fick som sagt somna om igen till halv 12 så att!
Idag vaknade ja och var jätte glad! Alldeles varm i hela kroppen!, Vill att det ska vara så varje dag.
Jag vill bara kunna säga....
Idag blir det att fara och simma med Ev. Jag är ju ledig idag så då har jag ju tid med sånt!:)
Sen får vi väl se vad som händer!,

Jag är fan putt alltså, kan inte göra nått kul nu på 4 helger. För att dom har satt mig i jobb nu 4 helger i rad-. Okej jag får in pengarna, men helvete. Jag vill göra nå kul. Typ festa? umgås länge ute? ja men vad som helst! men icket!;)

Börjar även känna behovet efter Pillalilla! Nu var det ett tag sen vi umgicks och jag tror att vi har mycket att berätta för varandra!:) Om jag känner henne rätt?!

livet är inte alltid som man tänkt sig att det skulle vara!:)
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0