En dålig lördag.

Vädret suger idag också, jag jobbar till kl 21 ikväll & är trött som ett as. Kan det bli sämre?
Nåväl, igår var man i sikfors på campingen där! Jag & lollo for dit en sväng för att hon skulle lämna kaninerna där för märkning.
Vi spelade kubb och hade trevligt.
Har dock världens hemlis med Tommy;) Han är fan den bästa jag vet!
Sen for man väl hem och var hemma kring 1 tiden någongång.
Jobbar dock 4 helger i rad nu, så det blir lite svårt att kunna göra någonting nu. Men desto roligare blir det ju senare när jag slutar jobba. Fyfan vad jag ska leva loppan då!:)

Alla är vi olika, det har jag verkligen märkt. Vissa på bra sätt och andra på dåliga!:)
& det bästa av allt. Ingen är sig lik den andra. Vilken tur jag har!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0