:)

Och då har man slutat jobba för idag. Är dessutom ledig i morgon. + att Malin kunde ta min D-tur på lördag så jag kan VISST gå på pdol. Tack gode gud säger jag bara, Äntligen får jag dricka! hahaha.. Har varit sugen sen typ förra gången jag drack. När det nu var?
Ikväll blir det att fara till Lollo mest troligt!:) Snacka skit och bara mysa skulle jag tro!
Hon är verkligen en stor favorit i mina ögon.

Jag vill färga mitt hår. men det går inte för att jag är allergisk mot skiten. Men jag MÅSTE. Jag får panik, vill inte se hur såhär i håret. så jag har väl inget val. Det är bara sätta färgen i håret och sen ta smällen som kommer tagen efter. när hela hårbotten är rödare än en kräfta och det kliar värre än jag vet inte vad!=D
Det är ju inte varje dag man gör någonting nytt med sitt hår..

det värsta jag vet är falska männiksor. Hujja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0