för varmt!

har jobbat idag. Kom hem för ett tag sen, tog på mig bikini och satte mig ute och solade. Det är nästan omöjligt att ligga stilla. Jag klarade inte ens av 15 minuter. Så nu sitter man inne!:)
Väntar på att Ev ska komma ner. får se vad vi gör!

Igår var en trevlig kväll. tom och dom ringde och hörde om vi ville komma och åka lite båt med dom. så vi gjorde, svin härligt väder ute. Lyssnade på massa musik, sjön, grillade. Alla drack utom jag & ev. så vi satt med dom och lyssnade på deras fyllesnack å hej & hå!:) men det var svinkul iallafall.
Synd bara att vi inte tog oss hem tidigare. Somande 2 igår. och skulle upp och jobba 7 i morse. så jag fick ju inte alls så mkt sömn.

Försöker även på tag på en liten brud, som jämt är svår att få tag på nu för tiden. såhär på sommarn!;) Vars namn är LOLITA JOHANSSON!
men jag får väl tag på henne senare!;)
Imorrn blir det att festa med lollo & pilla. Ska fara på havs och vara där, kommer blir svintrevligt det också.
Sen kanske det blir fest på lördag också. får se hur det blir med den saken. men jag hoppas!;)

Fyfan för det du berättade till mig igår stumpan. eller stumpor kanske!;) Som det värmer i mitt hjärta att få höra en sådan sak. Att ni är så säkra på allt. Och verkligen vill vara till hjälp!;)
Jag älskar er båda massor!;)


Nåväl, en jävla massa skrivande. Solen väntar!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0