Helgen;D

Helt fantastisk helt!:D jävligt klockren. Drog till havs fredagen. var där och partade. Det var väl sådär inne på området var som bara mest äldre folk. Där mot 1 tiden så drog vi till axels båt och fortsatte festa! ÅFAN säger jag bara, har inte haft så kul på år & dar. Måste bara göras om. Vart yp ändå 10 pers i hans lilla båt. Trångt och så, men det funkade. Sen tog vi taxi hem till pilla 6 på morgonen!
full som ett ägg så kommer jag inte ihåg så mkt dom där sista minuterna innan jag la mig i sängen för att sova!;D hahahh

Lördagen for jag lollo & pilla och köpte godis, hyrde film å allt för jävlat 375 spänn! FETT nice.
Satt hos lollo och proppade i oss massa fetsaker, mös på, tog otroligt fula kort och mös med hennes kaninbäbisar!;)

Söndag nu idag har vi varit på folkrace. Skulle se när petrus skulle köra men han kom inte ens till final så vi missade som hela skiten. Så vi for hem till pilla igen och käkade. sen har vi inte gjort så mkt mer.
Jobbar i morgon så jag tror det blir att fara hem snart!.


;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0