Hujja då..

Ja okej, min rygg blev typ rätt okej igår kväll så jag kunde fara och jobba idag.
Men dum som jag är så ska jag vara och lyfta en tv med malin upp på nån kärra.
Å KNAK så pajja ryggen igen. Så det blir att fara till en ryggspec imorgon på morgonen
så han får fixa till detta. Fick även inte jobba i morgon för min chef. måste vila!

I dag är det fläsk väder dock :) Solasolasola... Sen får vi se vad som händer.
Kan dock inte göra så mkt. känner mig fan handikappad!

haha en sak till. det är så fjantigt att det blir kul!:)

Käkat å sånt, väntar på att Ev ska komma! Sen ska vi fara och vara med Tom och dom mest troligt. Tim skulle köra på vattnet men vi får se om vi orkar följa med och se det! hehe, Annars får vi se om vi kanske gör någonting annat när dom är klara!

Hujja vad det bränner på min rygg. mamma har satt på nå skit å helvete säger jag bara!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0