PDOL!

Helgen har varit helt fantastisk. Fredagen var väl ändå sådär. Hade typ huvudvärk hela kvällen.
men lördagen går inte att beskriva så kul.
Först Södra med lollo & Ev. Med massa jordgubbar,grädde,öl & vattenmelon. Sen norrfjärden med några av lollos kompisar. Där blev det att dricka lite åka båt. Vissa vattenskidor osv. Sen for vi hem kring 6. Gjorde oss klara sen for vi till axels båt. Parta där till halv 11 drog in på området. Yeah, vilket PARTAY säger jag bara!:)
Efterfesten hos Robin. Somnade dock!:) haha

Har även jobbat idag. Blev egetnligen inte så mkt till jobb. Pajja ryggen när jag skulle hjälpa en gubbe upp ur sängen. Får fan skylla mig själv eftersom att jag aldrig kan ge om hjälp av någon!:) hehe
Så jag kan varken lyfta tungt eller böjja mig ner. Känns lite små tråkigt efterosm att jag jobbar i morgon också och vet inte heller då om jag kan lyfta eller nå:/
Kan jag inte det i morgon så måste jag ringa och be att dom sätter in en vikarie för mig.

Solen lyser och jag är jätte rastlös. Vill verkligen göra någonting. Funderar på om jag ska ringa till lollo och höra vad hon gör!;) Kanske vi kan fara och ta en kaffe tillsammans. Kanske pilla är sugen också?;) Kanske, kanske inte!

Nåväl, ska ner och äta lite färsk potatis med smör nu ;););) Hujja så gott!

Du ser jävligt bra ut!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0