15.11

Vaknade nyss, Ringde Ev och bestämde att jag skulle komma till henne när jag gjort mig klar!:>
Får väl se vad vi hittar på. Hennes pappa fyller år idag så det blir tårta å sånt!
Igår for jag & ev på skeppet. Det var  väl inte så kul som jag trodde. man ska inte förvänta sig det bästa
om jag säger så!
Dyrt, och fikat var inte ens ätvänligt! allvarligt. en gobit ska vara mjuk, den var som ett knäcktebröd.
Sen for vi till Soffan på en smoke, satt i min bil och pratade typ över 2 timmar. sen blev vi less och for hem

Det enda dåliga med detta är ju att man inte kan se vem det är som läser. Okej man kan se hur många, men inte VEM?!
Nog för att man ändå kan lista ut vem. iallfall 1 utav dom. Eftersom att hon är inne på min lunar typ heeeela tiden, så varför ska hon inte vara inne här och snoka så hon inte missar nå? HAHA

SWEET!
Fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0