Det värker!

Ja ni, vad ska man säga. Igår var vi några och spelade volley i det BLÅSIGA vädret. Var väl inte alls så kul som jag tänkt mig att det skulle vara.
Jag gjorde nämnligen illa mig i min tå=/ Jag sprang på en jävla undangömd stubbe och fastnade med tån. Så nu idag lider jag massor över att det tar så ont när jag går. jag tror jag kommer tappa den! hahaha!
Idag ska jag på nå informations möte på Roknäsgården kl 18.00 dom ska berätta lite om avdelningnarna som kanske är bra för oss nya att veta.

Sen börjar man jobba på allvar på torsdag. Det kommer blir jäävligt jobbigt!:) men jävligt niiice när pengarna rullar in på kontot!

jag ser det mesta...

Jag är djupt förälskad i en man vars namn är helt underbart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0