Idag är det Tisdag

Bruna ögon, brunt hår, smal, sexig kropp, bra smak, gyllenbrun, skarpa linjer...
Ja och så mycket mer, jag ser dig framför mig. Som om du stod där utanför min bro.
Jag har det kvar inom mig...Allt!
Jag saknar dig!

Tvättardagen idag dock. börjar kl 12 i morrn så jag har god tid på mig innan läggdags!:)
Men klart jag måste göra någonting kul idag också, men det orkar jag inte fundera på nu.
Det kommer när det kommer som sagt.

I still believe someday you and me.
I have a dream, someday you and me.
I still believe that we can be together.
You say to me that true love never has to end.
Then we must know that we will love again.
It´s you and me.
My love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0