Nu börjar det..

Det är nu det börjar. På riktigt! Jag har börjat jobba!! Okej, inte för resten av livet precis, bara HELA sommarn! kommer inte ha någon fritid alls. Eller jo dom dagar jag är ledig på veckorna vill säga!:)
Sitter hemma nu, jobbar en delad tur idag.
började 7 - 12
Och nu ska jag tillbaka om 15 min för att då jobba 16 - 21 ! pengar pengar! Det är så man får tänka :)

Det var så underligt. Precis som att du visste vad jag ville eller nå. Satt i bilen idag och då började jag tänka på dig, vad du har för dig osv. & sen 2 minuter efter mitt tänkande så ringer det i min mobil. och det är du!:)
Okej, du ville inte nå spec, men det var som ändå kul att få höra din röst och veta att du mår bra:)

En vacker dag kommer min önskan att slå in. Jag bara vet det!


Kärleken är svår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0