Söndag

Kom nyss hem efter en jobbig dag på roknäsgården! Tiden har gått så fruktansvärt slött idag alltså. Jag ville hem redan vid 12 tiden. Vara ute i solen och sola.
Pilla har kommit hem från Stockholm nu:D världens snällaste, jag bad henne kolla på en parfym åt mig eftersom att den inte finns här. Som att hon köpte den!:)
så då behöver inte Petrus köpa den när han ska fara dit!:)
För nu har jag den verkligen. Och jag älskar den så förbannat! Jag lovar, godare lukt går inte att finna!
Idag blir det lurre för min del, är trött!=/ Ska väl lägga mig och kolla nån film. Och sen blir det väl att sova tidigt. Eftersom att man jobbar i morgon också...

Alla fina låtar!:) Alla mina minnen!:) Alla roliga stunder!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0