Underbara sommar

fyfan vilka roliga dagar jag varit med om nu alltså.
Torsdag: Klädde ut pilla till en "hora" eftersom att hon fyllde år. Gjorde lite små saker med henne. Vi hade förfest hemma hos mig. Jätte trevligt. Sen for vi in till badhusparken, där träffade vi Petrus till en början. Sen träffade man bara mer & mer folk. Sen blev det utgång på kalles. Kvällen slutade kring 3 tiden. tog med oss mat från sunes och käkade när vi kom hem till pilla.
Fredag: Käkade smörgårtårta för minst 10 pers vill jag lova. hahaha, gott som fan!=) Började små dricka hemma hos pilla medan vi gjorde oss klara. Sen for vi över till deras grannar där det var mkt folk, så vi satt där och drack och sen bar det av in till stan. Utgång på Valdino. hade rätt kul. men inte alls lika kul som torsdagen alltså.. det var ju kallt å jävligt!

Idag: Kom nyss hem från pilla. Känner mig sliten. är gode trött. Blir dock att ta det lurreburre ikväll. Slå på nån film och ligga och jäääsa enbart! Kanske till och med far och köper mig nå karra som man kan snaska på!:)

I övrigt har mina dagar med pilla och dom varit underbart roliga!:)
Ett måste att göra om!

I mitt minne finns du alltid kvar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0