Helg!

Oj vilken värme det är ute idag alltså. For hem från skolan idag pga. Migrän!=/ Men nu är den snart borta.
Ikväll ska jag vara med Pontus, Pilla & Lollo. Vi ska typ spela kubb å grejjer! Pilla skulle ringa mig senare. Vi skulle bestämma vart vi skulle vara.
Kanske Sikan, och blir det inte så hos Pilla!:)
Imorrn ska jag vara chaffis åt mammas & pappas kompisar:) Money money money!:) inte dåligt!
& nu ska jag och syrran ut i ödamarken så hon får övningköra lite. Hon tyck som bäst om att köra med mig!
Känns ju som bra att hon tycker det!! men vi gör det i hemlighet! hahaha

Du gör allt för att passa in? det märks! hahah

SWEET!;)

Sitter här och dricker mitt kaffe. Tankarna snurrar runt mig just nu. Spelade just, men gick åt helvete så jag la av!:)
Väntar på att klockan ska bli lite mer än över 5 så jag kan ringa lollo och fara till henne:> Sen hoppas jag att pilla ringer snart. Är ju orolig över vad som hänt med pontus!!=/
Nåväl, ska ner och göra lite nytta.
Typ, ta på mig nå bättre kläder kamma håret osv. För som jag är just nu, SLUSK som aldrig förr!;)
Yeah!;)

Nu sitter man hemma igen-. Blev inge kubb ikväll eftersom att pilla & Pontus kom hem nyss! Vilken tur att allt gick bra med honom. Istället for jag till Nodo med syrran och jessika. Sen for vi och såg när johan spelade match här nere i svensbyn!:)
Snart ringer Pilla mig:> Hon skulle bara prata klart med sin mamma!

Om du bara visste hur omtyckt du är:)
Nu menar jag inte bara av mig, jag menar av mami & papi och hela familjen!:)
Vi saknar dig allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0