Helgen!

Min kusse Erika ringe nyss. Hon & några killkompisar till henne ska vara på bryggargatan och äta & hon ville att vi skulle följa med dit. Hon bjuder! så varför inte? okej typ skämmigt att sitta där med hennes kompisar:) hahaha
men det är ju inte ofta man får träffa henne så..
Annars ikväll blir det väl att umgås.
Och imorrn blir det nog brännboll å grejjer!:) Kanske en liten fest om man känner för det!;)

Om du ändå hade rätt i det du säger till mig Pilla. Om du ändå bara visste till 100%
Allt hade blivit så himla mycket bättre då. JAG hade blivit ÖVERLYCKLIG på nytt!
Jag hade blivit mig själv igen, det enda jag strävar efter just nu!:/


Jag älskar dig!
           Detta var tider alltså. Jag saknar det så inni helvete!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0