Helloo!:)

igår for vi till sandön och spelade volly:) Satan så kul det är alltså! kan säga att jag har typ flera små blåmärken på armarna idag! Bollen var lite för mjuk så den snärta som till när man sköt iväg han!=/ Ont tog det!
Idag blir det att fara till Öhman och vara med han!:) Vi ska spela kubb å grejjer!
Alltså den här månaden har varit SVINKUL!
Vi har ALLTID någonting att göra, brännboll, kubb, volly. Fattar ni? oj så roligt..

Nu är jag då äntligen klar med allt skolarbete. Äntligen!

& vädret fortsätter att vara fint, det är så skönt att man bara kan ta på sig en kjol och ett linne utan att frysa!:) det var ju ett tag sen man kunde det alltså.
Nää, nu ska jag bege mig mot svensbyskolan för att hämta syrran från bussen!

Det kommer bli en riktigt niiice helg känner jag på mig :)
Mkt roligt folk, mkt roliga saker!:) Yejj!


SWEEET!;)

Okej, då skriver man igen!:) Kom nyss hem från öhman har varit där och spelar kubb, grillat hamburgare och bara haft det myspys!:)
Det var en kämpig kubbtävling må ja säga!;D

Pilla jag älskar verkligen dig!, Du finns alltid där för mig när jag behöver dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0