Lördag/Söndag

Igår var jag & festade. Det var faktiskt roligt. Oväntat nog! men jag kan ju säga att jag har en jääävla nackspärr idag!=/ Både jag & Syrran. HAHA
Jävligt TÄRT att kliva upp 8 i morse för att fara och jobba. Kan lova att jag var död. Skönt ändå, för jag behövde inte göra någonting från 9 - 12. Allt var som redan gjort. Så sen for man hem och vilade upp sig för att senare fara tillbaka och jobba kl 4. Så efter det var jag pigg. och nu vill jag absolut inte gå och lägga mig. Är pigg!
Är jävligt less vissa personer just nu. Snåla människor, och allmänt jävla tråkiga! Nä fyfan...

Faktiskt är jag rätt stolt över mig själv. Idag har jag ändå mått bra. Inga tankar som sårat mig inombords eller nå. Visst. Tankar har jag hela tiden, men inte dom tankarna jag bara helst vill glömma..
Du är riktigt jävla het alltså!:) Måste bara få tillägga det!;)

En stolt Jessica!
SWEET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0