Mera sol

haha, som jag & Pilla försov oss i morse! jag stängde av väckarklockan. så vi vaknade typ 9. Och bussen gick 10 över 9. Så vi hann inte. Kom till skolan typ halv 11. inte bra!
Men ändå skönt. har inte haft så lång skoldag idag.
Just nu sitter jag hos Pilla. Ska fara in till stan idag med hon & Lollo om lollo hade tid. Och sen blir det att fara hem, ska göra lite läxa. Översätta en engelska text och lite sånt.

imorrn är det backajoggen! inte kul, men våran klass är ju lite speciell. Vi ska ta med oss fika och gå istället. ha en liten picknick!:) bara mysa på. Hoppas bara på fint väder i morrn då..

jag är pank!! Har bara 50 kr att leva på nu till den sista.

Het som få!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0