Toni Braxton

Life is so cruel without you here beside me<3

Jag förstår mig inte på mig själv?
Vad är det med mig!
Varför ska det vara så svårt. Allting borde ju vara så himla lätt.
Men det är det INTE!

Det är nått som inte stämmer med mig, Jag vet! Men jag kan bara inte släppa taget!
Om jag kunde hade jag gjort det. Om det gick att bara glömma!

Såren inom mig kommer aldrig läka. Det känns som att det blir värre & värre för varje gång jag tänker.
Musiken gör mig galen, ALLT gör mig galen!
Jag orkar inte mer!

Jag kan beskriva dig som om jag hade dig framför mig. När som helst och var som helst.
Allting är bara fram & tillbaka just nu.
Kan det var över hur jag mår? Att det är därför all denna SKIT kommer tillbaka
Eller är det verkligen så att kärleken övervinner allt?

image1





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0