18 eller var det 12?

Japp, då satt man här igen. Man får inte nog av att skriva alltså. Iallfall så sitter vi och väntar på att Bryngel Domeij ska komma hit, så vi kan få börja våran fotografiska bild. Blir att fara till Sikfors ikväll.Eller ja nu efter skolan, sen mot kvällen ska vi dara till Tellträsk, hur det nu stavas! Vara där i johans stuga och mysa på med dom. + pilla så klart. Blir att åka med henne dit. Blir även att sova över där, sen på morgonen bär det av mot Svensbyn till mig lilla hus. Även kallat "dockhuset" invänta en bra tid på dagen där man kan börja göra sig klar. Och sen bege sig mot bodsjön till Ev. Eftersom att hon har fest. hon blir ju faktiskt en STOR flicka nu, äntligen 18 eller var det 12? beror på. hahah.

för tillfället är jag riktigt kyss sugen. Och vill verkligen att Petrus ska komma hit så jag får mig en riktigt blöt köss!

Ska bjuda pillalilla på en snus nu. Så jag avslutar väl min inlägg här då!
Nä en ska till,
Trevligt Lisa att du ville fika någon dag:) Ser framemot det.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0