28 November & pengarna rullar in på kontot!

Känns som att jag inte skrivit på ett tag. Jag som alltid brukar skriva minst varje dag iallfall. Sitter på skolan just nu, orkar inte gå på motion till musik, men ska gå dit & säga att jag är sjuk så jag inte får ogiltig frånvaro. Sen blir det att fara in till motorslipen och köpa nå skotersaker till Petrus. Eftersom att han är hemma med mamma & är sjuk fortfarande. Ikväll blir det mest troligt att fara till Anna och vara där, se idol dricka glögg & äta godis. Typ jag, Bea, Anna, Petrus, Ev, Tom. Kanske Pilla, Pontus, Syrran & Johan! men det kommer nog bli jätte mysigt, hoppas!
Sen i morgon beger sig jag & resterande i familjen till Lycksele på bröllop. TRÅKIGT! men vi kommer hem samma dag. Så då kanske man far till Sikfors och sover där. hela huset är ju tomt. Hade varit skönt att sova där i helgen då. Utan massa ungar som hela tiden lever om. Inte en lugn stund om man säger så. Lollo ska ju kanske också vara där. Sweet, har inte varit med henne på ett tag nu. Vi har säkert ett & annat att prata om. Det brukar ju vara så;)

Snart är julen här, har inte alls så mycket pengar. Och känner mig jätte snål. vill inte slösa pengar på min familj till julen. Men jag får ju av dom så då måste jag ju ge tillbaka. Har hittat en julklapp till syrran, men ska köpa lite till åt henne! hoppas hon blir nöjd, mamma, pappa & Bror vettefan!
Men det är då nästan 100% säkert på att jag kommer få en bärbar dator. Tack mor & far! ni har ju som försagt er, men det gör ingenting. Jag älskar er ändå! hehe

Nu ska jag gå & hjälpa min förståndshandikappade Pernilla som har lite svårt att göra en powerpoint! Sen ska vi gå ut & röka och surra av oss det mesta innan lektionen börjar om. Skämt och sido!

Petrus - Jag älskar dig otroligt mycket, går inte att beskriva! Har fortfarande inte insett att det verkligen är du & jag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0